Kvällstankar...

... njuter som mest nu när jag vet att jag har en HEL morgondag bara för mig själv. när jag väl sitter där ensam i ett tyst hus brukar jag mest sakna Alice små tassande fötter eller ljuva stämma. Men känslan av att VETA att jag får ägna mig åt mig själv bara mig själv en hel dag, utan måsten och krav känns underbart!

...kvällens joggingtur -lika skön som alltid. Idag lät jag tankarna sväva fritt, för 2 veckor sedan var jag tvungen att koncentrera mig på något viktigt, gärna något som gjord emig arg & gav mig fokus på något annat. Nu kan jag bara låta tankarna flyga, lyssna påmin andetag eller njuta av fötternas melodi emot asfalten.

Kommentarer
Postat av: Tess

Åååh, en dag helt för dig själv=) Lyx! Hoppas du verkligen skämmer bort dig själv, det är du värd!

Kram

2009-07-30 @ 21:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0