& lite MER shopping...

Det finns inget bättre att starta dagen med att sätta sig med sin Frukost EFTER en härligt svettig Powerwalk! Att med GOTT samvete njuta av frukost & veta att man startat dagen på ett hälsosamt sätt! Efter denna start begav vi oss ner på stan. Hade "glömt" köpa present åt pappa som yller på lördag. hade frågat vad han önskade sig men inte fått någe svar, men jg ringd ehonom igår kväll & frågade & fick då ett svar & vi hittade det han önskar sig dvs en ny Piketröja, en lite dyrare än jag tänkt mig, men snygg!

Sen kunde jag inte låta bli att shoppa lite till mig & Alice:



T-shirt till Alice, Frukts&fibrer till mig & så ett armband till mig själv!

Idag poppade jag upp min gamla vanliga svarta välanvända klänning med en scarf i midjan, sminkade mig lite extra, plattade håret & tröck ner fötterna i mina Donnadirl ballerina. Kände mig riktigt Chic igen! =)

Dagens meny:

Frukost: 2 dl Vaniljyoghurt, 0,5 dl Granola, 10 g Gojibär, 1 Multigrain, minilätta & ost + te
Lunch: Gårdagens goda Skaldjurswook med äggnudlar & papadam
Fika: 2 kanleknäcke, 1 gul kwiw + chaite
Kvällsmat: Köttfärssoppa, 2 rågrut, minilätta & ost (man & barn får pannkaka oxå)
Kvällsfika: 2 kanelknäcke ½ äpple+kanel & Chaite
= 1300kcal

Dagens motion:
45+20 min walk
= -242 kcal

Kommentarer
Postat av: Somris

Vilken söt t-shirt!!! Den där stod jag och gluttade på igår och önskade att H var 9 år yngre!! =)

Jättefint armband också.



Vi hade en toppen shoppingdag, ska sätta ut lite bilder ikväll. KRAMIS

2009-07-29 @ 15:46:54
Postat av: SandraW

Hejsan igen. En fråga hur lång är du? O sedan för ett tag sedan skrev du om chailatte. Hur gått som helst. Testade i Götet i söndags. Du gör en hemma nu? Antar att du har en kaffemaskin av ngn typ hemma då? Har du ngn du kan rekommendera?



Kramar Sandra

2009-07-29 @ 18:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0