Nytillskott för fler än mig...

Camilla: TACK! Vi har haft det härligt! Tack för infon & du har rätt -det är GOTT! =) Nu när jag kan äta gluiten hittar jag MASSOR av roligt OCH nyttigare än glutenfritt som man kan knapra tex Kanelknäcken kändes ju som att äta en bulle till fikat, smaskens till mindre kalorier!! Hoppas du får en mysig kväll med din vän & att återseendet blir sådär härligt som när man träffar vänner man inte sett på alldeles för länge men det känns som man träffades igår...

...jag syftar på mina Pegasus som nu fått vara med om sin första joggingtur. Det gick strålande & det är så himla SKÖNT när man kommer hem helt svettig & nöjd över att ha varit så nyttig & duktig!

...& för fler än mig så menar jag att våra vänner fått sitt tredje barn *gulp* en liten tös som pricken över i:et (efter 2 pojkar). Längtar tills jag får mysa nykläckt bebis, de är ju för goa de där små!

Imorgon vankas 30 års fest för mig & mannen & Alice ska sussa hos min syster för första gången. Vilket känns lite pirrigt, men det ska nog gå bra!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Va roligt att du gillade granolan och att du kan äta glutensaker nu =) Kanelknäcken är himla goda. Å kul att ni hade en härlig semester! Återseéndet var mysigt, mousserande vin & sushi igår, bakis idag med hamburgare & thaimat... En dag som skulle få Anna Skipper att trilla baklänges men gott var det. Kändes som det var igår vi sågs men det var 4-5 år sen, skön känsla! Va härligt att du jogging-invigt skorna, man känner sig bra efteråt =) Hoppas ni har det Fab på 30-årsfesten! Kramar

2009-07-11 @ 23:45:52
URL: http://baalance.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0