Shoppingdag

Idag åkte hela familjen ner på stan. Jag hittade äntligen ett par joggingskor som dög efter min fot & smak det blev Nike Airs Pegasus:

InterSport 1100:-

Såklart fanns inte min storlek i centrum så jag fick åka ut till shoppingområdet & inhandla dem där & såklart stod mitt ex storasyster i kassan. Jag brukar komma undan med min nya frisyr & färg & glasögon, men icke idag! "NÄMEN HEEEEJ!" utbrast hon & sen tjattrade vi en stund. Såklart var jag stressad & lyckades ta fel dojja så jag fick springa & byta . men jag har redan invigt  skorna med en walk på 45 min med barnvagnen, kändes som vi flög fram Alice & jag! Hoppas få testa dem med jogging i em/kväll!

Vi shoppade även present till F som fyllde år på midsommarafton då vi var bortresta. & så blev det en stegräknare till mig & en tv-mottagare av någe slag till mannen på Clas Ohlsson & så blev det en RÖD BobbyCar åt Alice & en spargris i hårdplast & en ratt till hennes vagn på BRIO. Så nu är nog hela familjen nöjda!

Igårkväll när Alice somnat så tittade vi på film, Låt den rätte komma in. & som vanligt med filmer som fått en massa priser till höger & vänster så är det ingen film för mig. Alldeles för konstig för min smak.

Nu håller mannen på att påbörja Friggebodsbygget. Alice sover middag & jag tänkte ta några minuter för mig själv!

Dagens meny:

Frukost: 2 dl Mild lätt Yoghurt vanilj, 25 g Granola 10g gojibär ½ rågkuse m minilätta & ost +te
Lunch: Tandorikyckling med basmatiris (tyvärr var såsen slut
Fika: " kanelknäcke 1 gulkiwi +te
Kvällsmat: Grillad oxfilé med rosmarinmarinerad färskpotatis i ugn
Kvällsfika: Honungsmelon

Dagens motion: 45 min promenad med barnvagn, förhoppningsvis 3,7km rundan med nya Pegasus

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! Välkommen hem från semestern! Jättekul att se bilder å läsa hur du har haft det! Och skorna ser snygga ut! Du undrade i förra inlägget om granolan, 1 dl är 182 kalorier. Hoppas du får en superbra helg! Sitter lite nervöst här och väntar på ett återseénde av en vän... =) Kramar

2009-07-10 @ 17:43:44
URL: http://baalance.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0