ShoppingLycka


AKTA GRACO 995:- på Babyprffsen just nu inkl. Bygel. kallar den för shoppingvagn då den är tänkt att ligga i bilen så jag slipper släpa stora vagnen hela tiden. Den premiärshoppades i idag, & jag älskar den! Alice tog även middagsluren i den med lyckat resultat!


Tripp Trapp +Babypaket 1998:- på babyproffsen


Prinsessan är ute & kör bil i mammas guldskor...


Alice fick t-shirt från H&M som hon står på 49:- & en luvtröja från Cubus 50:- på REA


Tyvärr hamna bilden upp & ned men jag shoppade en väska åt mig själv på New Yorker 179:-, skor från Belle 199:- & Franskmanikyrs set som jag tänkte använda till tånaglarna...


Middag på Äggnudlar, skaldjurwook med grönsaker & 1 Papadam 365 kcal, nyttigt & GOTT!!

Skriver mer efter Jogging & Allsång!

Kommentarer
Postat av: Evve

Haha gud vilken härlig bild med guldskorna, det ska börjas i tid ;)

2009-07-28 @ 19:13:03
URL: http://enevve.blogg.se/
Postat av: Somris

Vilken fin paraply vagn! =)

Något liknande (eller likadan) ska Viktor också få har vi tänkt, vi har dock inte bestämt oss riktigt ännu.

Vilken härlig shoppingrunda ni haft - precis som vi!

God mat såg det ut som också.

KRAMIS!!

2009-07-28 @ 21:20:29
Postat av: Anna

Är det möjligt att du varit och shoppat i min hemstad idag??

Såg någon som liknade dig och som hade en blå barnvagn. Såg dig i så fall bara snett bakifrån när jag kom ut från Hm på övervåningen. Var jättetveksam om det var du, men när jag läser ditt inlägg som tror jag att det stämmer.



2009-07-28 @ 21:45:06
URL: http://majsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0