Söndagsslöööööö

Idag är vi slöa familjen, eller inte mannen han spikar Friggebod. Alice är småtrött & småtjurig eftersom hon fick vara vaken så länge igår (blev sovis till 8.30 imorse), men vi tog en walk på 60 min på förmiddagen mutad med Semperjuice & russin & sen släppte jag ut henne i trädgården hos mannen en stund tills jag slängde mig ut i solstolen. Mycket sola blev det ju inte, har inte ens blottat bikinin än, men den finns här under. Sittandes liiite lösare än på semestern =)

Har gjort veckomeny efter Viktväktar kokboken & skrivit handlingslista till imorgon. Är jäkligt shoppingsugen, planerar en shoppingtur till grannstaden i veckan. Vill ha nya shoes & en partyklänning till nästnästa veckas utgång. Tills dess ska jag fördriva eftermiddagen bläddrandes i Elloskatalogen som jag ännu knappt öppnat....

Igår hade jag en motionsfri dag, både skönt samtidigt som det kliar i benen efter lite motion. Vet inte hur mycket walkarna räknas som träning, om man ska ha en helt fri dag från motion eller om en walk inte spelar så stor roll??? Har hur som helst märkt att jag svettas otroligt mycket mer, funderar på om det jag lärde mig som "ung" att "Ju bättre kondition desto fortare blir man svettig" är en myt eller sanning... Väljer att tro på sanning! =)

Dagens meny:

Frukost: vaniljyoghurt med Granola & gojibär, 1 multigrain med minilätta & ost + te
Lunch: Thaikyckling a´la WW + 1 liter vatten
Fika: 2 kanlknäcke, 1 kiwi eller ½ äpple+ te
Kvällsmat: Grillad oxfilé med egengjord klyftpotatis (mindre fett) & grönsallad
Kvällsfika: 1/4 Galiamelon & te

Dagens motion: 60+20 min walk, till kvällen 30 min Jogging


Kommentarer
Postat av: Camilla

Va kul med inplanerad tjejkväll! Måste säga att H&M hade massa snygga klänningar i butik, köpte 3 st i Göteborg, bilder kommer nog på bloggen ikväll. I min tillfälliga stad är H&M kass. Hoppas du hittar massa fint om du drar på shoppintur! Kram

2009-07-26 @ 14:01:47
URL: http://baalance.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0