Spelkvällar och shopping

Svinto och Somris: Alice är pysslig och lugn med äldre barn. När det är yngre barn är hon mer livlig. Hon kan oxå ha humör,men det går över fort och hon är lätt att avleda. Som tur är har vi så kul när 2 åringen lagt sig så det väger upp det mesta. Idag tog alla sovmorgon till 8. Det är våran första mulna dag,så vi har varit i Smögen och shoppat och lunchat. På kvällarna spelar vi spel och skrattar tills tårarna rinner. Börjar få lite hemlängtan men jag längtar nog mest efter att få bara vara,saknar våra slappa eftermiddagar då Alice pyssla,vi sträckläste böcker och myste med Alice i soffan. Imorgon blir det Nordens Ark.

Kommentarer
Postat av: svintoflcikan

Mysigt me en pysslig liten dam..

ska bli så spännande träffa henne o dej..

hoppas de blir en liten date:-)

min dam är vääldigt envis som sagt..

vet inte hur många ggr hon försökt kasta sig bakåt idag för de inte blir som hon vill..

men hon kan va go me förstås.

kramis o njut av spel o glädjetårar..

å förstår även du vill hem o bara vara.

srkve jag hannas cd kom o att jag också gilalde den mycke.

kramis

2009-07-06 @ 23:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0