Vilken härlig kväll...

...tog min joggingrunda som gick betydligt bättre än i söndags så när jag hade 100 m kvar fick jag till och med för mig att spurta sista biten så det var en nöjd & svettig Nhea som kom hem till badande barn & sambo.



...det var mannens tur att lägga Alice vilket innebar Allsång för min del, tycker tyvärr att Allsången inte riktigt har samma gnista som förr om åren...

...njöt av Kanelknäcke & tunt skivat äpple och ett stänk kanel som pricken över i:et. Gudomligt gott! Detta avslutades med en rykande kopp Chaite som mannen tyckte var godare än "vanligt" te så det blir väl kvällsdricka hädanefter, lite Chai & en Chailatte om man har tur! =)




Kommentarer
Postat av: svintoflickan

å va du är duktig! kanon.



å gulliga bilder på kusinerna.



kramis

2009-07-14 @ 23:44:39
Postat av: Camilla

Va duktig du är, bra jobbat med löpningen! Åh, chailatte är väl himmlekskt. Hade aldrig druckit det tills jag testade det på Starbucks i Barca nu i juni... UNDERBART GOTT, addicting! Hittade liknande på Espresso House, inte lika god, men helt okej. Tips, de säljer en rosa burk på Espresso House med "chailatte"-blandning som man själv sen blandar med varmt vatten och skummad mjölk, blir extra gott med soyamjölk =) Kram

2009-07-15 @ 10:00:48
URL: http://baalance.blogspot.com
Postat av: mammaveronica

Å vad du är duktig, verkligen inspirerande läsning! Själv har jag ballat ur lite, minskar inget längre, känner mig dock nöjd tillsvidare, -9kg är ju inte fy skam defenitivt åt rätt håll. Lägger nu viktminskningen på hyllan ett tag då jag äääntligen fattat anledningen till stilleståndet på viktfronten. Det är nämligen bebis nr3 som börjat växa...

2009-07-15 @ 12:57:56
URL: http://mammaveronica.babyblogg.se
Postat av: Anonym

Vad är chailatte för något??

2009-07-15 @ 19:56:35
Postat av: Tina

Kan chailatte so man gör hemma endast köpas i burk/förpackning på cafe eller finns de i någon mataffär? Kollade på max, men där fanns det inte. Blev så sugen när jag såg bilden på att kunna göra hema :)

2009-07-16 @ 21:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0