Ett lass med packning & lite Ölandskakor

Vad underbart det är att vakna till solsken! Lovely & dagen till ära lyckades jag somna om när mannen gick upp & vaknade av Alice småtjatter 7.10. Vi tog den vanliga morgonpromenaden & sen började jag rulla kulor av degen som blev Ölandskakor som ska med på semestern såklart! Alice fick tröja, sandaler & hatt på sig & sprang ut & in mellan hus & altan.

Är en smula svårt att packa för 3 veckors semester när man inte har en aning om vad det kommer bli för väder. Tur att det finns tvättmaskin. Mannen packade igår så vi slipper sista minuten packning som inneburit byxlös eller 2 storlekar för små vita seglar byxor istället för jeans & vita shorts...

En dag som denna varit intensiv för mina hjärnceller & Alice som började bli småsur redan vid 17. Så skulle naturligtvis mannen jobba över & kom inte hem förrän 18.30 då vi slängde i oss maten & jag for ut och klippte gräsmatta, han for över till grannen & sen in & bada Alice, jag in & la Alice, han ut & montera bilstolen i "finbilen" osv. har endel kvar att packa imorgon orkade bara inte mer idag, men mornarna brukar hjärnan funka som bäst så det ska nog gå bra!

Imorgon ska vi först på besök på Alice dagis 8.30 & sen far vi iväg! Kommer blogga lite via mobil så inga långa inlägg (antagligen) men en liten glimt här & där av vad vi har för oss!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas ni får en underbar semester med massa sol! Njut & ha det bäst! kramar

2009-06-17 @ 22:28:05
URL: http://baalance.blogspot.com
Postat av: svintoflickan

åå ha sååå mysigt!!!

kram

2009-06-18 @ 01:16:50
Postat av: Emma

Önskar er en härlig, avkopplande semester utan en massa måsten. NJUT era lediga dagar!



Kram

2009-06-18 @ 09:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0