Hav,sol och mjukglass

Idag blev det färskt bröd till frukost. Mannens favorit:Bosses råglimpa. Jag fick igång min mobil före frukost-skönt! Blir mest rädd att något ska hända någon och de inte kan nå mig. Vi gick till en lite vik med strandkant där Alice kunde leka och gräva. Det är bara 14-16 grader i vattnet så bada lockar inte ännu. Vi gick hem till lunch. Alice fick sova och vi kunde sola och läsa. Sen fyllde vi på barnpoolen och Alice plaskade i en timme tills hon började skaka av kyla. Så då tog vi en promenad åt lite mjukglass och hittade ett par walkingskor åt mig,tyvärr hittade inte butikägaren ändra skon,så jag ska dit imorgon och kolla om de hittat den. Nu blir det snart te och jordgubbar på balkongen!

Kommentarer
Postat av: Somris

skrattar

Hittade hon inte andra skon!? Då får vi hålla tummarna att hon gör det nu då. Jag behöver också ett par skor - fast ett par sköna promenadskor har jag på min agenda. Får se vad jag hittar!

Vad mysigt ni har det. avis

KRAAAAAAM

2009-06-23 @ 08:23:04
Postat av: svintoflickan

låter som ni har de uuunderbart.

va kul.

kramis

2009-06-23 @ 23:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0