Mammas lilla badbaby

Idag väckte jag Alice vid 8. Sen skickade jag iväg mannen för att köpa färskt bröd. Efter frukosten blev det raka spåret till stranden. Alice åkte glatt dit med Crocsen på. Och väl framme spurtade hon i sin panos baddräkt ner till vattnet. Där plaskade hon och for runt. Tyckte endast det var lite för kallt i vattnet då hon ramlade. Så söt så! Vi gick hem och åt lunch och på em blev det promenad med glass stopp och nu har vi mumsat tacos. Mannen lägger Alice och jag ska väl slänga en blick över tekoppen på Ernst.

Kommentarer
Postat av: Somris

åååå vad jag längtar efter att få se på bilder på sötnosen!!! =)

2009-06-25 @ 20:35:42
Postat av: nhea

tyvärr funkar inte det via mobilen. Men på onsdag får du se henne live om du smsar Viktors önskelista! Kram

2009-06-27 @ 12:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0