Mys med syster & barnen hos mamma/mormor

Camilla: Välkommen hem & du såg ju inte bara brun ut på bilden utan smal & skitsnygg! Kramar!

Mannen jobbade idag med Alice vaknade en kvart innan hans väckarklocka ringde så vi fick lite familjemys innan han stack iväg för att jobba 9-13. Alice & jag tog det lugnt på morgonen medan vi åt frukost & gjorde oss i ordning, men det var det fler som gjorde. När jag kom fram låg mamma & sov & H satt & målade. Pappa hade studenavtackning idag. En stund efter oss läntrade de andra sjusovarna in Viktor hade slagit alla rekord i morse!

Fixade frukost åt H & sen blev det full rulle med barnlek & prat & mys. barnen roar sig mycket själva förutom när de ryker ihop eller det blir brottningsmatcher:



Stolt mamma till stark tjej =)

Barne tittade storögt på Babblarna:



& spelade en truddelutt på pianot:




Det är svårt att fånga de små yrvädrena samtidigt tittandes in i kameran...

Plötsligt blev det lunch & det dukades fram taco´s som pappa & H ätit dagen innan vilket vi glatt mumsade i oss & sen tog vi en promenad. Alice är lite svårsövd när man pratar samtidigt så vi fick leka tysta leken efter en stund & då somna hon på 2 sek.

Vi passade på att mysa med mamam på altanen medan barnen sov & när de vaknade fick de leka ute en stund:



& så kom snyggpappa hem från jobbet:



& då blev det fika inann vi åkte hemåt.

Nu ska vi snart grilla röding & äta med färskpotatis & romsås. Mannen har shoppat lördagsmys oxå som jag ska njuta av framför Sommarkrysset!

Kommentarer
Postat av: Somris

Tack för en mysig dag syster yster!

Jag lånade lite bilder från dig till min blogg eftersom min kamera hade slut på batterier just idag av alla dagar..

KRAMIS

2009-06-13 @ 20:12:44
Postat av: Camilla

Tack snälla, va gullig du är! Fina bilder, ser ut som en mysig dag! Hoppas ni får en toppenhelg! Kramar

2009-06-13 @ 20:32:45
URL: http://baalance.blogspot.com
Postat av: svintoflickan

ser ut som en mysig dag.

å verkligen stilig pappa.

kram

2009-06-14 @ 00:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0