Sol,åska och avstängd mobil

Syster: Alice lyckades stänga av min mobil,har inte haft den avstängd på månader så pin koden är totalt bortblåst. Får förhoppningsvis tag i den imorgon,finns på mannens mobil så länge! Pappa har numret! Idag vaknade vi till sol. Åt frukost och gick ut. Mannen och svärfar tanka båten och såg en säl på vägen. Medan Alice sov åt vi smarrig lunch på kanten. Sen brakade åskan igång så alice vaknade. Vi han hem men svärföräldrarna som tog svängen förbi coop blev alldeles dyngsura. Nu har vi grillat revben och tänkte njuta av solnedgången på balkongen medan Alice sover!

Kommentarer
Postat av: Somris

aha..tyckte det var lite tyst på sms fronten. Jag hör av mig till pappa då! =)

Typiskt med det enda regnmolnet på himlen, att det skulle regna just över er!!!

Pussa Alisch från mig o Viktor. =)

KRAMIS

2009-06-21 @ 21:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0