600 :- fattigare MEN 2 klänningar RIKARE!

Det MÅSTE ju vara en bra deal! & så kom jag ÄNTLIGEN in på Skatteverket & fick se att jag får tillbaka 6000:- tusen tack!

Kråkmamman: Jadu hur orkar man? passet är egentligen på 60 min, MEN hon drar alltid över, så man luras till att orka & så tycker jag det är så förbaskat roligt oxå! Om jag skulle ut & springa skulle jag inte springa mig hälften så trött som jag blir på Step Upen, bara för att jag själv kan bestämma när jag ska lägga av, är urusel på att pusha mig själv! Kommer bilder på nya klänningarna & före/efter bilder på måndag senast! Jag är ju bara smalare, inte smal & det syns säkerligen inte sååå mycket men jag jublar över varje hekto som försvinner från min kropp!

I natt har både jag & Alice sovit riktigt gott. Skruttan anmälde sig vaken 5.30 men jag gick bara upp & la ner henne igen, efter 2 minuters skrik blev det tyst & hon somnade om, sen vaknade vi båda två av att grannen fick matjord till sin trädgård & då var klockan 8.40. Så det blev visst lite stressigt till Babysången, vi halkade in 2 minuter i 10.

Idag var det bara 6 mammor med barn på sången. Men riktigt mysigt. Mammor man aldrig sagt ett ord till öppnade sig enormt & det diskuterades förlossningar, hus & renovering, syskon mm. Riktigt mysigt! Min förlossning är fortfarande ett känslig kapitel känner jag belv nästan tårögd när jag berättade om den igen. Känner att jag INTE vill vara gravid & INTE vill föda barn igen, men jag vill ju ha syskon till Alice. Varför kan inte killar föda barn?

Efter babysången & fikat så åkte Alice & jag ner på stan. Ville unna mig något till mig själv & vips så hängde de där! TVÅ stycken fräscha vår/sommarklänningar. & vips så blev de MINA!




Tyvärr höll jag på & fippla med kameran för att hitta självutlösarknappen & tror jag ställde till något med skärpan istället, ursäktar suddiga bilder!! Blommig klänning av märket Isolde 299:- Röd/Orange klänning VeroModa 259:-

Sen hämtade jag mannens glasögon som kommit, mina har inte kommit, är väl för att jag är halvblind och behöver starkare glas. Alice blev lite trött så jag beslutade mig för att det var färdigshoppat & åkte hem. Stoppade ner Alice i vagnen & tog en promenad så nu sussar hon sött !!

Dagens meny:
Frukost: Mild Lätt Yoghurt, frön & musli +te
Lunch: nasigoreng, 1 fralla med minilätta
Fika: Cola Zero
Kvällsmat: Lax med räkor, dill & creme fraich + kokta grönsaker
Kvällsfika: 2 knäcke med minilätta, chokladbit ELLER kokosboll + te.

Dagens motion: 25 min promenad med barnvagn, ska ut igen när Alice vaknat för det är strålande solsken ute & slut på kokosbollarna (få kalorier & jävligt gott)!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Grattis till att fått tillbaka på skatten!

vilka fina klänningar, jag älskade den sista och kommer springa på stan och ragga en sån imorgon. Superfina bägge två, men den där sista love it



Kram

2009-03-26 @ 16:14:31
URL: http://kaktuslime.blogg.se/
Postat av: Sommartjejen

Wow vad mycket pengar du får tillbaka på skatten. avis Mig har de räknat fel på som vanligt så jag får betala, men det blir nog inte så när jag dragit av milen till jobbet som tur är.



Vilka toppenfina klänningar!!



Är kokosbollar bra bantar mat? Äntligen något GOTT som man FÅR äta!!! yippie

2009-03-26 @ 18:00:55
Postat av: Kråkmamman

Fiiina klänningar!

Jag gilla den första bäst. Verkligen jättesnygga.

Najs med skattepengar, jag får oxå tillbaka :-)

/Kråmamman

2009-03-26 @ 21:21:57
URL: http://alvajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0