Det gick ju bra att jobba som brunett oxå...

På jobbet blev det överlyckliga när jag kom som brunett. När jag började där så var jag ju mörk så de tycker att "för mig är du mörkhårig" så nu kände de igen mig igen =). & jag trivs riktigt bra både med färgen främst & även med längden. Har gått & speglat mig överallt. Visst blir man lite snopen när man hälsar på folk man känner & de inte känner igen mig. samtidigt kan det ju vara ett optimalt sätt att "sålla" lite bland hälsningskompisarna.

Gick till jobbet imrose, känns i både lår, höfter & vader idag, men det ska ju kännas att man har tränat! Vågen ser fin ut trots att jag svullade som en flodhäst i helgen *nöjd* Nu är det nyttigt som gäller fram till bröllopet har ju 4 eldprov att ta mig igenom, ikväll ska jag på Me&I party, imorgon barnkalas, på lördag ska Alice ha barnkalas & på söndag fyller jag & plus att vi ska fira Alice med släkten...



Suddigt på väg till jobbet...



leka lite med kameran är ju kul!!

Alice kommer snart hem från farmor, ska bli spännande att se om hon vill följa med farmor tillbaka igen eller om hon accepterar sin "nya" mamma. Passade på att ta en omväg hem & har även solat 15 minuter. Färgen kommer mer till sin rätt nu till hårfärgen känns fräscht!

Dagens meny:

Frukost: Mild lätt yoghurt med kanel, frön & hasselnötter + te (glömde mitt äpple *snyft*)
Lunch:
Omelette med skinka, tomat & champinjon + sallad
Fika: Ost & skinkrullar ½ äpple
Kvällsmat: Färsbiffar med grönsaksröra
Kvällsfika: te & OM det bjuds något hälsosamt typ som frukt eller grönt!

dagens motion: 60 min promenad

Kommentarer
Postat av: Kokosbollen

Vad snyggt ditt hår blev!!

Kram

2009-03-31 @ 13:41:19
Postat av: Gisela

Jättefint! Du passar som brunett :)

2009-04-04 @ 15:31:35
URL: http://gisellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0