Fredagstankar...

Har tröttnat på Let´s Dance, nästan hela säsongen har gått åt till att fundera på om Jessica är gravid eller inte, tydligen bara konstiga val av kläder...

Slog över till Så ska det låta för att få se en glimt av lovely Måns, tydligen för sent för det var bara de andra 3 som sjöng resten av programmet... Mannen drog vitsar som "Att de vågar bjuda in Måns till ett sånt här program, han kan ju svälja hela pianot i en och samma tugga".... (Mannen tycker hans underbara leende är lite väl stort.. *avundsjuka*)

Tog oss en titt på Grillad efter att mannen sett lailas behag "skumpa runt" & förstår inte hur man i princip kan kliva direkt från fängelset upp i denna stol... Även om den som blev mest Grillad var Mårten Mohahahahaha!

Har surfat runt & gluttat på skor på nätet. festskor med skyhöga klackar som skulle kunna passa min festblåsa, men va tusan jag är ju försent ute noway att det ska hinna hem ett par skor före påsk...  *påskbröllop ger klädångest*

Äntligen har Magnus Carlsson tagit sitt förnuft till fånga, skillt sig från sin pöjk för att ta min utsträckta hand... Kom Magnus så ska jag visa dig vad kärlek är!


Kommentarer
Postat av: SmålandJenny

Jessica är väl gravid...tyckte jag att jag läste i se och hör... för någon vecka sedan... men är inte säker...



Oj, gillar du dansband trots allt?

Tyvärr är han nog fortfarande inte bi... han lär nog bli upptäckt med nästa pojkvän snart...brukar han bli ganska snabbt.

2009-03-21 @ 11:17:59
Postat av: Tess

Jodå, jag läste att hon bekräftat det för någon vecka sedan i aftonbladet=)

Länge sen jag kikade in, kul att se bilder på den stora lilla tjejen! Hon ser mycket nöjd ut med att kunna gå.

kram.

2009-03-21 @ 12:51:40
Postat av: Ann

Haha, tänkte precis detsamma igår! Var tvungen att googla det idag : http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article4593012.ab



Trevlig lördag!

2009-03-21 @ 17:30:23
URL: http://osselovis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0