FullfartTorsdag!

Svintoflickan: Jo jag har råkat äta tre småkakor idag *suck* , men nu är det skärpning igen! Alice farmor & farfar bor 5 mil härifrån känns både nära & lagom enligt oss!

Somris: Ska fota henen nästa gång hon har den på sig! =)

Alice vaknade 8 imorse & då hade jag redan varit uppe en stund & fixat mig i ordning lite. Så vid 9 var vi vid provtagningen & Alice var så duktig tjej. Inte ett pip varesig vid stick eller när de klämde ut blod för att fylla 1½ rör... Det andra provet hade inte visat något så nu ville doktorn ha specifikt prov beställt på lax, torsk, skaldjur osv.
Påvägen därifrån hälsade vi på två av mina kollegor som sitter i sjukhusbyggnaden fast de hör till Kommunen. Sen hämtade vi upp sallader & åkte till Babysången. Där var det manfall men vi var väl ändå en 7 mammor med barn som sjöng, fikade & hade mysigt! Alice hittade en större kille att leka med & så hon for runt. De kommer ju så långt på så kort tid när de går =)

När vi kom hem fick vi besök av L & H. H var hungirg & Alice trött. Så jag gick ut en snabbis med Alice medan H fick sin lunch. Sen sov Alice i 2½ h, så H han bli jättetrött innan hon vaknade men piggnade till när hon kom upp & så lekte de riktigt bra i 1 timme.



Alice & jag fixade Fullkornsvåfflor till henne & mannen & efter maten åkte jag en snabbis till City Gross, hittade en klockren sak till Alice, miniset av Vileda mopp:



Strålande rent här hemma hihi

Lovade er glasögonbilder:


Röda från Björn Borg


Svarta från Prada


Bronsmetallic från Dolce gabbana


Brons/Lila från Vouge


Det ni oxå ska ta med i beräkningen är att jag bokat tid för att kapa svallet ska bli kortare & mörkare kanske med röda inslag.....


Dagens meny:

Frukost: Mild Lätt Yoghurt med frön & musli
Lunch: Räksallad & baguette
Fika: 2 småkakor & te
Kvällsmat: 2 köttfärsbiffar med haricoverts, ugnsbakade cocktailtomater & tzatsiki
Kvällsfika: 1 småkaka & mango & te kanske lite mörk choklad oxå (troligtvis)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

snygga bågar.

gillade och tyckte du passade bra i de röda från björn borg och även de i brons metallic från dolce gabana.



söt lite tjej du har.

Vi har en hel städvagn till vår son och gissa om han gillar den. :-)

2009-03-12 @ 19:55:05
URL: http://ockenutta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du var fin i alla men finast i Dolce gabana tycker jag =)

2009-03-12 @ 20:39:40
Postat av: Camilla

Jag tycker glasögonen på bild 1 & 3 var finast! kram

2009-03-12 @ 21:36:49
URL: http://baalance.blogspot.com
Postat av: Pyjamas

2009-03-12 @ 22:48:08
Postat av: Pyjamas

Helt klart D&G! Skitsnygga!

2009-03-12 @ 22:48:54
Postat av: Anki

3 och 4 tycker jag var snyggast på dig.

Kram

2009-03-13 @ 11:43:40
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej! Får man vara med och rösta?? Då tycker jag absolut de svarta från Prada. Jag ska nog åxå prova glasögon snart. Börjar bli lite jobbigt på jobbet när man inte ser... Hoppas ni får en fin helg! Kramis

2009-03-13 @ 12:46:48
URL: http://asasvarld.blogg.se/
Postat av: Sommartjejen

skrattar Trodde först det var Viktor på bilderna med Alice för han har exakt samma kläder som H. =)



Jag vill vara med och rösta. Och jag tyckte du såg finast ut i nummer 1. =)

Men alla var snygga, det var bra val att ta med hem. Blir svårt för dig. ler

Hade varit kul att se mannens val också....

2009-03-13 @ 12:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0