Melodifestivalen Andra Chansen

Tack syrran för att du har lap Top så jag sno ditt upplägg & bara ändra texten =)

DUELL 1
Scott - Sarah

Mina reflektioner: Jag röstade på Scotts, jag vet inte vad det är ,men jag gillar bara inte sarah, något med hennes personlighet att göra, har aldrig gjort det & kommer aldrig göra det.

Vinnaren i denna duell är:
SARAH DAWN FINER -and It sucks!

DUELL 2
Lili & Susie - BWO

Mina reflektioner: Typiskt att de här skulle hamna i samma duell, de var ju givna båda två från min sida... Lili & Susie för gamla minnens skull, fasen vad vi tuggat Okey & Okey i hopprepet hemma på gatan. & BWO mest för att Martin är så söt men,men... Tror dock de ksulel vunnit på en snabblåt...

Vinnaren i denna duell är:
Lili & Susie -Helt ok!


DUELL 3
Amy - Star Pilots

Mina reflektioner: Tycker om Amy även om det är för mycket Bard som skine rigenom i låten. Men Star Pilots får ändå min röst, det svänger lixom -ÄNNU MER!

Vinnaren i denna duell är:
Star Pilots!!

DUELL 4
Rigo Red fox - Caroline

Mina reflektioner:
Ojojoj, känns som man kommit till Eurovision och tittar på ett bidrag från öst när man ser första låten... caroline har jag hört så himla mycket dåligt om så jag blir förvånad när låten väl spelas & jag faktiskt tycker den är bra. Visst det är inga klockrna toner men det är caroline, det är ärligt & rakt & går in i mitt hjärta, blir nästan gråtmild för jag känner smärtan när hon sjunger texten...

Vinnaren i denna duell är:
Caroline!! & jag kan inget annat än applådera!

Dags för SEMIFINALER: Här känner jag mig lite besviken, hade hellre röstat på alla fyra i den här omgången för jag
tycker inte det är kul att Caroline ska möta Star Pilots, hade hellre sett  de 2 i stora finalen men nu går ju inte det!

Semifinal1
Sarah Dawn Finer möter Lili&Susie

Mina reflektioner:  Jag vill jag vill Jag vill Lili & Susie, men FUCK!

Semifinal2
Star Pilots mot Caroline af Ugglas

Mina reflektioner:  Tycker att Star Pilots ska gå till Final, men blir inte direkt sur när det blir caroline heller...

Internationella juryn valde:
SOFIA PERSSON

& jag hade hellre sett Amy där...

Kommentarer
Postat av: Somris

ler

Det är inte så dumt med systrar som bloggar ibland va!?

KRAMIS

2009-03-08 @ 12:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0