Onsdag=Effektivitetens Dag?

Anonym: Mötet ska vara i slutet av mars, men känns skönt att det är bokat iallafall!

Sov uruselt i natt. Först höll Alice på och sparka i spjälsängen, hon hade hasat ner till fotändan, vakna av hennes sparkar vid både 23 & 01 & när jag återigen vaknade 03 så gick jag upp & flytta på henne. Sen snarkade mannen, inte riktiga snarkningar utan en mildare puffigare variant -enormt irriterande & såfort jag puffat till hon började han om igen, spelade ingen roll i vilken ställning han sov i. Funderade ett tag på soffan men lyckades då soman för att vakna av hans klocka 5.30, låg sen vaken tills han åkte & så ville Alice ha mat 6.30 men sen lyckades jag ätnligen somna om till 8 då det var morgon. *suck*.

Alice & jag gjorde oss i ordning, betydligt snabbare än när mannen är leidg onsdag (han jobbar idag) & vi kom 10 min för tidigt till simnningen så vi plaska runt i stora bassängen en stund. Det var bara 2 barn idag. Alice fick åka rutchkana, på mage & sen ett litet dyk, såsött! & så har hon simmat runt i både badring & puffar alldeles själv!

När vi kom hem hade jag telefonsamtal med Alice läkare, så nu ska hon ta prov för Fiskallergi redan imorgon. Han bara fnyste åt förra bemötandet av sjuksyster jag fick på telefonen & sa att "Ge ABSOLUT INTE Fisk det kan vara jättefarligt" så det kändes skönt att jag stod på mig!

Alice & jag tog en promenad till Ica, tröt tjej höll på att somna sittandes, men vi han fram innan och jag kunde lägga henne ner & ta en rask promenad hemåt medan hon somnade sött & har nu snart sovit 2½ timme. Köpte Nya Kropp & Hälsa eller fick dne Gratis då jag är med i Viktklubb & funderar nu starkt på att detoxa, är så trött på att inte ett skit händer... Om någon har en bra detox så ge gärna förslag!!!

Mamma hade lite funderingar kring LSS-mötet så jag diktade ihop ett mail till henne nu medans Alice sover middag! Får s eom det blir positiv eller negativ respons på det...

När Alice vaknat ska vi åka till ICA en snabbis, Alice hämtas av Farmor imorgon eftermiddag & ska sova där, jag ska jobba hela fredagen så det blev bäst så & vi har ingen favoritmat hemma till Alice & det behöver uppdateras lite i fruktlådan oxå. Sen blir det Step Up ikväll! Är laddad! Hoppas på mera avancerade danssteg inbakat i programmet! POWER!

Dagens meny:

Frukost: Mild Lätt Yoghurt med frön & musli
Lunch: Sista portionen Köttfärssoppa med 1 grov baguette med mjukost & skinka & tomat
Fika: detoxsmoothie ur Kropp & Hälsa
Kvällsmat: Thaikyckling ur Isodieten boken
Kvällsfika: Frukt eller fruktdrink!

Kommentarer
Postat av: Tess

Det var jag som var den anonyma, vet inte varför inte mitt namn kom med=) Läste lite slarvigt att mötet skulle vara som idag skäms Hoppas du får bra respons från din mamma!

Bra att läkaren tog dig på allvar, nu är ni i goda händer!

Kram.

2009-03-04 @ 15:30:39
Postat av: svintoflickan

hoppas du får sova bättre i natt!

nu ska jag sova...

min lilla gumma kommer nog amma en hel del som vanligt..

å sen har hon sovit så lite om dagen..de senaste..typ bara nån kvart...hmm..

men men de kommer väl.

kramkram

2009-03-05 @ 00:38:03
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: Somris

Har ni tagit bort extra sängen i det andra rummet?

2009-03-05 @ 08:38:34
Postat av: Camilla

Jag köpte för ett tag sen en Detox bok av Ulrika Andersson tror jag hon heter. Har inte testat än men funderar.. Om du vill kan jag mejla dig upplägget hur det ser ut i den boken. Kram

2009-03-05 @ 10:07:28
URL: http://baalance.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0