Snart Ryker Svallet!



Nya brillsen!



Bye bye knut i nacken!



Bye bye morgonfrisyr from hell



Bye by risigt svall!



Bye Bye!

Hade faktiskt lite ont i magen igår kväll pga klippningen, lixom tänk om man ångrar sig?! MEN jag känner mig pretty shore på att jag INTE kommer göra det. Vad är väl ett långt svall när man bara har det utsläppt och tillfixat sisådär 4 gånger om året???? Näe nu kommer vuxen frillan in som kräver lite mer än bara borsta igenom och slänga upp i tofs/fläta/knut & jag tror att det kommer bli så BRA så!!

Kommentarer
Postat av: Ann

Haha, liiite seperationsångest får man ha inför en så stor förändring :-) Men det kommer bli jättebra och jag är också ganska säker på att du inte kommer ångra dig! Ska bli spännande att se resultatet.

2009-03-30 @ 13:09:03
URL: http://osselovis.blogg.se/
Postat av: Pyjamas

Jag har precis gjort detsamma som du och jag ångrar mig INTE! Det var SÅ skönt att bli av med allt detta hår! Och gud så enkelt det är att tvätta håret. Och som du sa...det är typ bara 4 ggr per år man har det verkligen tillfixat och utsläppt. Ser fram emot din nya look. Glajjorna var supersnygga!

Kram!

2009-03-30 @ 15:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0