Söndagsshopping!

I morse åkte vi till svärisarna & lämnade av Alice för att fortsätta till en annan stad på 1 årspresentjakt. Mielespisen går inte att hitta & idag hittade vi INGEN annan fin barnspis heller, var bara rangliga plastexemplar kvar tyvärr.

Men det blev en klänning till Alice, 2 cardigans till mig varav den ena ska med till bröllopet. Festskor har jag oxå letat efter men det finns inga heller som jag vill ha så nu planerar jag för en lila/rosa & kanske stänk av grå outfit.

Vi stannade på babyproffsen där vi hittade lite smått och gott som solskydd till bilen, bilryggstödsskydd med fickor för leksaker, badleksaker, förvaring till leksaker...

Sen åkte vi in till stan & åt lite lunch. Innan vi fortsatte leksaksspisjakten utan resultat...

När vi kom tillbaka till svärisarna så möttes vi av en glad Alice som klappade hunden fint & säger "ouj ouj" samtidigt. Vi fick söndagsmiddag innan vi åkte hem.

Här hemma har jag hunnit packa upp alla grejer vi handlat,förberett för morgondagen, hängt tvätt & vikt tvätt, så nu blir det slapp söndagskväll i soffan tack!

Dagens meny:
Frukost: Mild Lättt Yoghurt med frön & musli
Lunch: räksallad & Cola light
Fika: mentos & 1 nötcreme
Kvällsmat: Stek med svamp & rotfrukter, smakbit av lingonparfait
Kvällsfika: 2 knäcke med minilätta & te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0