Världens Bästa Svärmor

Tack för alla åsikter om glasögonen: Gärna fler!!! Själv rangordnar jag dem såhär sofar: Vogue, Dolce, Prada & Björn Borg sist... D&G är snyggast men inte lika sköna som Vougebrillorna tyvärr...Hm svårt, svårt svårt!

Somris: Mannens brillor ligger redan undalaga hos optikern redo att skickas iväg för glas.. Att låna hem var INTE hans melodi,"Varför då? Jag har ju redan bestämt mig!"



Titt-Ut


Alice nya skor!

Imorse när svärmor kom så hade hon med sig en jättefin lykta hon köpt på en utförsäljning i en Presentbutik! Passar perfekt i min trapp! När jag kom hem från jobbet skimrade köket rent & fint & jag blev så glad & tackade, då sa Svärmor "Jag passade på att skura duschdörrarna innan Alice vaknat" & jag halvt skrek "HAR DU GJORT DET?". De där eländigt skitiga duschdörrarna som jag aldrig ids, orkar eller tar mig tid att göra rena, de där duschdörrarna som irriterar mig varje gång jag kliver in i badrummet NU ÄR DE RENA!!!! Vad glad jag blev! & ännu gladare blev jag när solen tittade fram ute på min & Alice promenad! MYS!

Idag blev det jobb på förmiddagen & när Alice vaknat ska vi åka & köpa födelsedagspresent åt H som har fyllt 1 år & ska ha kalas imorgon!

Dagens meny:

Frukost: Mild Lätt Yoghurt med frön & musli +te
Lunch: Köttsoppa med bovetefralla, mjukost & gurka
Fika: Cola Zero & frukt
Kvällsmat: Mannen vill ha BIff Rydberg men för mig blir det nig Köttet, löke, senapen & ugnsrostade grönsaker
Kvällsfika: Popcorn & te

Kommentarer
Postat av: Sandra Wollsen

Halloj. Måste få säga det att Alice hon verkar hur gå som helst. O så söt. Får man fråga var du köpt de fina skorna? Skulle kunna tänka mig sådana till Arwen. Hon börjar sova bättre o bättre nu iaf. Du är så duktig o håller igång o pysslar. Själv börjar jag jobba den 6:e igen.



Kramar

Sandra

2009-03-13 @ 14:39:10
URL: http://www.sessanarwen.blogspot.com
Postat av: Sommartjejen

ååå vilken härlig svärmor du har. Måste nog bjuda in min lite oftare så hon också tar sig friheter att hjälpa till i mitt hem! =)

KRAM

2009-03-13 @ 14:41:35
Postat av: svintoflickan

dolce vouge björn borg o prada...

tror att jag tycker så...men jag hade jättesvårt bestämma vilka utav dolce o vouge jag tyckte..

men sen ..mmmm..dolce..

prada tog jag sist för de var lite hårdare än de andra..

björn borg var de röda va..å de var eg rätt häftiga men kanske att man tröttnar..

jag måste allafall säga att du passade bra i alla faktiskt !!!

du ser väldigt kvinnlig ut!!! ja de gör du ju alltid men du fattar nog vad jag menar...vackert o feminimt.

(alla passar ju faktsit inte i glasögon)

vad hade ni ..har för synfel du o mannen?

ska du ha dem alltid..eller som mej..bara vid tv.data..tidning m.m

ska bli kul se vad du väljer sen!!

å du..unna dej nån kaka ibland va..o choklad!! ler.

va stadigt hon står lilla gumman..går hon också?

kramkram å vilken toppen svärmor...kan inte hon komma hit me o grejja lite!



2009-03-13 @ 23:35:12
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: Ann

Dolce, Vouge, Prada, BB!



Visst är det härligt när svärmor är på besök, min brukar alltid passa på att laga lite mat åt oss när hon är på besök :-)



Kram!

2009-03-14 @ 08:36:52
URL: http://osselovis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0