MysFika

Syster med Huliganer kom strax före 14, vi väckte Alice som piggna till fortare än kvickt när hon såg att hon hade besök. Sen var det FULL rulle. Först lektes det lite hemma, sen packade vi ihop oss & åkte ner på stan. F åkte med oss & underhöll strålande glad Alice hela vägen. Tittade först efter en klänning åt syster i butiker utan resultat. Hon ska på bröllop nästa helg & har smått panik hihi. Hon provade min påskbröllopsoutfit men då hon är 10 cm längre än mig (& väger 56,7 kg vilket hon berättade 2 gånger idag) så blev den lite väl porrigt kort...Själv gluttade jag på allt i bikiniväg, VILL ha en ny men bävar för omklädningsångesten, så jag funderar på tanken på att handla hem ett par för att sedan prova & bestämma mig hemma, men det är ju lite svårt med badkläder att lämna tillbaka så den tanken kanske inte riktigt funkar ska fundera lite till...

Vi gick iallafall till det ÄLSKADE GLASFIKET, där åts det GI-muffins (jag) & kanelbullar (barnen) & någon chokladrulltårta med rabarbergrädde (syster) & så for barnen omkring. Alice passas flitigt av både F & E, lite för flitigt ibland, hon hinner ju knappt ta ett steg innan hon får ett nej eller lyfts iväg. men tillslut fick hon pyssla lite ifred, då plockade hon stenar & la i ett hål.



Fikagänget!



Mitt i fikets trädgård står ett UNDERNART Magnoliaträd -JAG VILL HAAAAAA!

När jag & Alic ekom hem var klockan 17, Alice åt middag & när mannen anlände en timme senare så grillade vi! Nu badar barn & man & snart är det dx för Natti Natti för småtjejer & tv-kväll för stora tjejer! =)

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

skratt..tack för ditt svar...du skriver alltid så du får mej att le.

jo jag förstår hur du menar me london..men just i tunnelbanan..ja då kände jag nog mest stress..ler.



mysigt me fika:-)



nu ska jag sova.



ha en mysig helg.



kram

2009-05-16 @ 01:14:09
Postat av: Camilla

Det där med provrums-grejen... den är verkligen inte kul. Testade tidigare i veckan å man ser ALLT men kändes hundra ggr bättre att prova hemma sen =) Kram

2009-05-16 @ 22:29:29
URL: http://baalance.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0