När man ser lite FÖR mycket...

Idag när vi skulle byta om i simhallen, så for ju Alice runt på upptäcksfärd som vanligt. Mest spännande är en dörr med glasruta i som man kan se in till duscharna. Där brukar hon stå & kika på tanterna som duschar (det är mest tanter & bebisar+mammor denna tid på dagen). Själv kan jag då byta om i lugn & ro då jag vet var jag har henne =)

När jag bytt om så gick jag för att hämta Alice så hon oxå skulle få byta om. Precis när jag böjer mig ner för att ta upp henne så tappar tanten närmast dörren/rutan en sak på golvet, böjer sig ner. NAKEN. & YES hon hade hemoröjder utan dess like... Do I have to say more? Denna syn förföljer mig än vill jag lova...

Alice fick sova 2,5h idag då hon brukar vara extra trött efter simningen, hon hade velat sova mer, men då får vi henne uppe halva kvällen istället. När hon piggnat till & vi fikat, hon mumsade i sig apelsin. Så fortsatte vi städningen & plockningen. Så känns det riktigt trivsamt här hemma, har tagit itu med en del plock som man ser varje dag men aldrig orkar göra något åt...

Mannen blev sen från jobbet så jag han inte iväg till träningen, men det var ingen stor sorg idag. istället åkte jag i lugn & ro till Återvinningen & sedan ICA alldeles själv. Superskönt! Strosade runt i min egen takt & njöt & vände & vred på varorna & frukten. När jag kom hem låg Alice & mannen i badkaret. & när jag lagt Alice så njöt jag av en Smoothie på Sojamjölk, frysta hallon & linfrön, riktigt gräddigt & gott! Ska nog blir en sån till frukost imorgon + ett kokt ägg. Är lite trött på ägg & bacon frukostar...

Imorgon kommer några från Babysången hit för en Playdäjt! Roligt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh fy!!! Jag förstår att den bilden förföljer dig... Hoppas du snart får en bättre bild på näthinnan!



Ha en bra dag!

2009-05-14 @ 09:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0