Ni har INTE kommit fel...

...det är bara lilla jag som har lekt lite för att försöka somra till bloggen lite. Syster har hjälpt mig att få bilderna- thanks!!! Säg till om det är någon färg eller dyl som är svår att läsa eller så. jag är inte riktigt klar än, fixade till outfiten på 5minuter för skojs skull, men blev ganska så nöjd ändå =)

Sandra: Tack för din kommentar. Det känns skönt att veta att det finns fler därute med samma/liknande tankar. Det hjälper till att sortera lite i mitt egna liv, att ALLT negativt inte bara handlar om mamma som man lätt vill försöka få det till då det känns mest acceptabelt att må dåligt över. Utan att det finns fler punkter i livet som är jobbigt just nu & som påverkar humör, känslor osv. Samtidigt som en sån grej som vikten kan kännas så ytlig att erkänna mitt all denna soppa, men den påverkar iallafall MIG mer än vad jag velat erkänna, skönt att fler känner så... Hoppas du snart blir kryckfri, tillbaka i både familjeliv & jobb igen med full kraft! Lycka till! Kramar om

Camilla: ETT STORT GRATTIS TILL GÖTEBORGSVARVET! Visste att du skulle klara det med glans!

Alice sov lite oroligt i natt. Inte så att jag behövde gå in till henne någon gång, men jag hörde henne sparka, pipa & tjuta till. Inte nog med det så somnade mannen i soffan som vanligt & vaknade med dunder & brak 1.30 & kom infarandes inte alltför ljudlöst. Alice vaknade förkyld, något jag förstått under natten att hon skulle göra. Men jag masade mig iallafall upp & tog en 60 minuters promenad all by my self.

När jag kom hem skickade jag snabbt ut mannen i trädgården drä han har krattat & byggt mur. Själv fick jag springa runt som en mupp med ett armeringsjärn för att jämna till marken. Såg ut som en arbetshäst där jag konkade mig fram. Alice & jag tog oss en lite shoppingtur på CityGross då varken hon elle rjga hade större lust med trädgårdsarbete idag. & när mannen bestämde sig för att vara färdig med sitt arbete så åkte vi ner till hamnen.

I hamnen har vi strosat runt i solen, ätit året första mjukglass (tror jag) något även Alice tyckt var smaskens, hon fick dela med mig. Sen åkte vi en tur me dbilen & tittade på nybyggda villor i ett annat område precis vid havet, riktigt fint, men alldeles för avsides för min smak. OM jag ska bo på landet ska jag ha badbar sjö/havstomt & inte en granne i sikte helst...

Dagens meny:
Frukost: Smothie med blåbär & hallon, 1 kokt ägg
Lunch: Rostbiff, grillade grönsaker (från igår) & keso
Fika: Mjukglass
Kvällsmat: Hemmagjorda revbensspjäll med hemmagjord Coleslaw a´la GI
Kvällsfika: nötter & någon ruta mörk choklad + te








Kommentarer
Postat av: Camilla

TACK snälla =) Låter som ni haft en mysig dag! kram

2009-05-17 @ 18:51:36
URL: http://baalance.blogspot.com
Postat av: svintoflickan

tyckte bloggen blev jättefin..varm o mysig o glad!

å vill också förnya min lite men har så dålig fantasi.



ja du...i många av dina tankar kan jag känna igen mej...

kommunikation..pengar..vikt..blää..m.m.

men de känns som att man som du är medveten om vad de är o verkligen skriver ned o försöker ta itu me sina tankar då är man på väg åt rätt håll!tror du inte de..

men visst är de svårt ibland att hitta sig själv särskilt när man får som nya roller ibland...

men jag tror att du fixar de galant...

snart hittar du glädjen igen..men man klarar de inte själv..

så ta vara på alla de nära som bryr sig..sortera bort egosar..skratt.



jag förstod dock inte..tycker du de är bra eller dåligt att din mamma har kontakt me den släktingen du skriver om...



nu måste jag sova...

å vet du jag har fortfarande inte fått min skiva..vad hände tro?



nu ska jag dricka upp min cola o sova..ja,du hör ju..så bra går de me min vikt.



kramkram !!!!!

2009-05-18 @ 00:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0