Sötast i stan!



Sötaste tofsarna på sötaste tjejen!

Kommentarer
Postat av: Kråkmamman

kan inte göra mer än att hålla med =)

2009-05-14 @ 22:27:11
URL: http://alvajohanna.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

nu har jag försökt läst ikapp lite på bloggen..

å både skrattat..

å kännt klump i magen...



å hur ser man om nån har hemoröjder...skratt!



tycker de låter som en toppendagmamma.vad skönt.



å du...jag tror att du kommer få skratta så du får ont i magen..

du kommer få skratta så du gråter...



men just nu är de lite fööör mkt känslor o de består inte av skratt...

men de kommer när du får bena ut dina känslor lite..



å än får din mamma minsann va kvar här på jorden!!!



kramkram o jaaa hon är såå söt i tofsarna er lilla tjej.



2009-05-15 @ 01:36:52
Postat av: Anki

Gud vad söt hon är, jag gillar hennes hårfärg, den är som den när man läse harlequin som ung, dom beskriver de 1700-tals tjejerna med mahogny färg på håret, glänsande svall med lockar. Det känns som om hon kommer få sånt hår. Hon ser riktigt go ut, kan inte låta bli att le när man ser henne.

Vet du at dom känslorna som du har hade jag i flera år efter det att jag fick Oscar och det var tungt, men vi kom ur det, tack och lov. Jag kan bara ge dig rådet att kommunicera med mannen, så an har en inblick hur du mår och känner för dom är inte tankeläsare. Oftast brukar det bli lättare när man fått säga sitt utan att för den skull behöva vara en ragata och bitch på samma gång. Hoppas du fattar vad jag menar. Oj nu kom det mycket på en gång. Kram

2009-05-15 @ 10:24:32
Postat av: Camilla

Så gullig! kram

2009-05-15 @ 11:28:39
URL: http://baalance.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0