En Bra Utbildning

Förmiddagen gick fort. Alice vaknade 8.40 då hade jag varit vaken i 40 min, skönt! & vi sega mest runt här hemma & vips var det lunch & sen kom Farmor & så åkte jag iväg på utbildning.

Utbildningen var om ett slags säkerhetsystem vi ska börja använda för att göra våra dokument oåtkomliga för obehöriga. Undervisaren var skitbra & eftermiddagen gick fort & var rolig. Kändes bra efter allt annat strul.

Såg när jag kom hem att min chef valt att maila mig istället för att ringa tillbaka. Lite fegt. Hon VET att jag är förbannad! & hon VET att jag har RÄTT att vara det. Hon föreslog ett möte på fredag vilket är min lediga dag, så jag föreslog andra dagar eller att hon ringer mig imorgon när jag Vabbar. Får se vad hon väljer att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0