Hoppsansaaaa...

Svintoflickan: Vad bra att ni fått hjälp & att de tagit lite prover! Angående jobb & chef så ska det tillsättas en person i och med skatteväxlingen, men har ingen som helst aning om det blir jag eller inte, ska på medarbetarsamtal imorgon, får se då vad som sägs... Det jobb jag sökte fick jag meddelande igår om att de precis diariefört min ansökan så det dröjer nog veckan ut innan de läst igenom alla ansökningarna & börjat välja ut intervjuoffer...

Idag när vi var på utbildning i det system som ska vara mer säkert än det vi sparar dokument i idag, fick vi söka runt lite bland andra dokument. De man får upp har man läsbehörighet på så det är bara klicka runt... Lite väl mycket behörighet kan man ju tycka, en kollega hittade ett brev mellan två "höjdare" angående vår chef, hennes ledarskap, problemen med alla sjukskrivningar på vårt jobb och om hon verkligen ska vara chef... UPS! Blev direktmail till en av höjdarna för att fråga om det verkligen skulle ligga kvar med den behörighetsgraden...

Alice, farmor & hunden hade varit ute på eftermiddagen & gått, skönt. Alice har haft en riktig otursdag idag, först trilla hon ner från blöjpaketet så hon blödde lite näsblod, sen stödde hon sig mot duplolådan och for i golvet ihop med den, TVÅ gånger på raken, hon hade trillat ute med Farmor & så klämde hon fingrarna i sitt bokskåp. Pluttan min!

Mannen håller på att bli förkyld tror han, han var enligt honom själv döende fram tills jag frågade om han trodde att det var på gång att bli svininfluensan, då var han bara "lite lätt" förkyld helt plötsligt... Vi har "festat" upp Harrods chokladen, tyvärr den dyraste & bland den äckligaste choklad jag ätit... Nu är det borta iallafall, mannen offrade sig -även med de bitar som var oätliga, han är för snål för att slänga något så dyrt. Vi har även shoppat loss på Fiskbilen idag, Höstmix, marulk, torsk & rödtunga mumselifillibabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0