Långmöte & Mat med Grannfruarna

Idag har vi haft låååååångmöte med jobbet, reflectmätning, suck- man fattar ju iallafall inte hur alla poängsatt & vad folk menar. Fick iallafall till en arbetsgrupp efteråt som det känns som man har nytta utav. Omsorgen ska ha en egen, vi ska köra ett litet projekt, ska bli kul!

Direkt efter jobbet åkte jag ner på stan & träffade grannfruarna.
Vi har ätit god mat & tjattrat i 2½ timme. Nice! Kom lagom hem tills Alice skulle lägga sig, så jag fick gosa in min näsa i hennes lilla kropp en liten stund iallafall. Alice blev hämtad av Farmor vid 14, de har varit på stan & fikat, fick en fin MMS bild på det mitt i mötet & så har de köpt en Kittyklänning, stickad, så söt.

Mannen har hittills ont i armen. Känns positivt eftersom han åker till Barcelona för El Classico på lördag klockan 05.00.

Imorgon ska vi adventspynta & på eftermiddagen kommer min syster & hennes barn, ska bli mysigt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Barcelona!!! Såååååå najs =) Kram

2009-11-26 @ 22:29:21
URL: http://baalance.blogspot.com
Postat av: svintoflickan

hej hej.

du kommer säkert få de så fint när du julpyntar.

du har så fin stil!!

älskar ditt hem.de man sett på kort allafall:-)



ja du ...här fick vi konstaterat att de va svinis mellankillen hade så då lär de ju va samma me alla barn eftersom de är och har varit exakt samma symptom.

men jag tror de börjar gå åt rätt håll nu...



Ha en mysig helg!!!



här blir de fredagsmys o idol!



kram

2009-11-27 @ 15:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0