MåndagsMys

Det var en trötter jag fick väcka i morse, men hon piggnade till fort & studsade in på förskolan & skrek "K-nina" om sin fröken & gav henne en kram. Jag skuttade väl inte lika glatt in på mitt jobb eftersom ena kollegan som är i skilsmässa var skitförbannad pga av uppstädning efter hennes ex & satt & grät över sin pissmorgon. Så vi redde först ut det innan vi sparkade igång arbetsdagen!

Jag hade Styrelsegruppsmöte, tanterna i receptionen är totalt koko i bollen, de gav mig fel lokal för ANDRA gången & jag fick gå tillbaka och kolla i deras papper igen för att hitta rätt, kom då försent till mötet! Pinsamt!

Mötte sedan upp kollegan på stan & vi åt Indisk lunch, kombinerad lunch & jobbsnack innan vi gick vidare till nästa möte. Känns som att vårt arbete rullar på bra, ärendena rullar in & går att lösa hyfsat snabbt och bra & det är varvat skitsvåra saker med simpla saker.

Alice kan nu svara på mycket bra frågor:

-Vad är moster? Alice säger: Tanten!
-Vem har störst rumpa? Alice säger: Fajma (= Farmor)

Känns som bra saker att kunna =)

Min fd bästa kompis har nu hört av sig 3 gånger på bara några dagar & idag skrev hon "Saknar dig" i ett av sina sms.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0