Tycker inte det känns som Första Advent

Natten var lugn och skön, vi sov som sessor båda två. Jag valde att sova nere eftersom man är så avskärmad däruppe och inte skulle höra om någon försökte bryta sig in eller dyl däruppe. Vi hade mysfrukost framför tv:n & sen gjorde vi oss i ordning, fick sms av grannen som frågade om vi ville med till lekparken, klart vi ville så vi gick först en snabbis till ICA och sedan stannade vi i parken. Dit kom två till föräldrar med barn. Förmiddagen gick med andra ord i ett rasande tempo med härliga barn & trevliga grannar. Vid 12 tog vi oss hem för lunch, det blev ost & broccolisoppa + pannkakor för Alice & soppa & smörgås för mig. Sen fick Alice vila middag inne.

Farmor kom vid 13.30 så vi väckte Alice och så åkte vi till en mindre kuststad på julmarknad, jag köpte en dörrdekoration av granris och buskbom & ett stenugnsbakad surdegs bröd. Sedan åkte vi tillbaka till staden vi bor i & gick ut & åt på en ny restaurang, det blev scampi & fläksfilé spett med bulgur & tzatsiki. Alice åt nästan en halv barnpizza.

Mannen verkar ha det bra Zlatan har gjort ett av hans tids bästa mål på El Clásico matchen så¨han är nog MER än nöjd I guess! Nu lite tv & sen en hel hög med tidningar väntar på mig på nattduksbordet!

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Näe..va sorligt när jag läser om din farfar o farmor...usch vad de måste gjort ont i hjärtat.

vilken ängel du är som var me o stöttade din pappa i detta..å även din mamma sen me gardiner o så.

jo nog blir de kanske så att de blir som din mamma får en liten egen värld liksom...å ni er..

å inte alltid lätt kombinera ihop båda.



lea såg att vi åt pizza på kort idag o blev arg för att vi inte hade pizza hemma.vilja..redan.



kramkram!!!

2009-11-29 @ 21:53:03
Postat av: Somris

Så du flyttar dig närmare dörren när ni är ensamna utifall det blir inbrott.

Själv flyttar jag mig så långt därifrån jag bara kan i hopp om att de inte ska hitta mig!! fniss

2009-11-29 @ 22:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0