VAB blev till Bakdag

Alice tempade 37,7-37,9 igår men idag är hon nere på 37,0 så det är skönt. Äntligen feberfri. Försöker vända tillbaka hennes dygn lite idag då hon inte velat sova på kvällarna, skrikit & ropat efter mamma ända till 21.30. Detta började samma dag de lät henne sova på madrass på dagis, så jag är liiite konfundersam vad det står för. Men idag provar vi väckning 7.30 middagsvila mellan 12.15-13.45 & sen hoppas jag att hon är lagom trött att läggas och somna vid 20 & inte protesterar lika vilt som tidigare kvällar.

Chefen vill träffa mig imorgon efter lunch, får se hur det mötet blir. Hon skrev att hon hade "aktuella" LAS uppgifter vad nu det kan betyda, positivt eller negativt, har inga förhoppningar känner mig bara less på hela skiten & har som syfte att få fram min åsikt om hur hon hanterat detta från start & åsikter om hennes ledarskap.

Alice & jag har bakat idag. Alice var himla duktig en stund & knådade sin lilla degklutt & kavlade & hade sig, när hon ledsnat på det fick hon "måla" pirogerna & sen måla hon visst sin deg & blev så himla kladdig så det var bara av med allt utom blöjan & tvätta i hon, se bilder som följer:



Ikväll ska jag på ljusparty hos kollegan, ska bli roligt att komma iväg en sväng på kvällskvisten, dricka ett glas rött & tjattra lite!

 


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Alltså de där kortet när hon står i blöjan som ett litet rväder...de är ju bara sååå underbart.

hon är ju sååååååååå söt!!!



hoppas de går bra hos din chef i morgon.

ska tänka på dej!



kram!!!!!!!!!!

2009-11-11 @ 22:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0