Höstpromenader

Det är hög tid att åka till London nu. Mina höststövlar från förra året läcker in vatten. Inte så lite vatten heller. Gick med sjöblöta strumpbyxor idag på jobbet. Torkade till lunch ungefär. Not so nice!

Gårdagen blev det långpromenad hela familjen. Vi stannade i en lekpark så Alice fick gunga, åka rutchkana & köra "motorcykel". Sedan blev det middag, duschning & stoppa Alice i säng. Myste till Ensam mamma söker. Tycker det är veckans bästa program!

Natten blev lite pipig, Alice ropade mamma stup i ett men varje gång jag kom in så sov hon. men vid 4.30 blev hon ledsen efter allt vaknande & ropande. Mannen gick upp till henne. sen skulle han ta sig till sovrummet men irra bort sig i mörkret & jag hörde hur han krafsa i snedtaket hihi. Alice fortsatte ropa så vid 5 fick hon komma in till mig. Hon somna på studs & sov som en stock fast klockan ringde, men jag kunde inte smyga upp utan att hon vaknade. Synd att det var jobbdag för vi hade nog kunnat sova ett par timmar till där snusandes sida vid sida i dubbelsängen. Hoppas natten blir lugnare!

Jobbdagen har varit intensiv med bra. Började med ärendegrupp på morgonen. Fortsatte med att ena bilen inte startade när jag kom tillbaka till jobbet så jag "skänkte" bort min bil & avbokade mitt möte som jag inte bedömde lika viktigt. Men eftermiddagen blev det mer möten & ärende uträttat. Vid lunch passade vi på att ta en skogspromenad, mycket skönt! har börjat gå till & från jobbet blir 20-25 min enkel väg, känns skönt!

Nu på kvällskvisten har jag klippt mannen & Alice var trött & stöp i säng vid 19.30.

Kommentarer
Postat av: Lottis

Jag har oxå sko- och stövelproblem... Mina stövlar läcker in, och mina jobbskor har inget foder kvar... Oavsett om jag nått delmål 1, så får det nog bli ett par stövlar i Ullared...

Ha det en bra tisdag! Kram och godnatt!

2009-10-12 @ 22:37:55
URL: http://charlotte77s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0