Lite förshopping...

Kunde inte hålla VISAkortet borta, inte heller mannens MasterCard... Alice & jag rände ner på stan & skulle köpa ansiktskrämer till mig & strumpor till Alice -endast. Men kom hem med detta OXÅ:


Trosor till mig, 3 för 2 på Åhléns de översta är svarta med en söt/sexig volangkant på, tänkte vara liiite fräsch i London (har bara urtvättade bomullstrosor eller för små stringtrosor som jag inte fattar att jag inte slängt än)

UGGs till Alice 79:- på H&M hur söta sm helst, speciellt till hennes nya stuprörsjeansleggings!

Petrolblå tunika i satin 199:- på VERO MODA, det stod verkligen Nhea över den i skyltfönstret...

Ojojoj vad det kliar i shoppingfingrarna just nu. Allt jag ser är typ snyggt, hoppas den känslan håller i sig även i London. Har skrivit en liten lista som jag ska fylla på vartefter jag kommer på:

Alice:

*Långärmade tröjor
*Byxor gärna fodrade
*En finjacka
*Vårskor
* & allt sött & snyggt jag fastnar för... eh..

Nhea:

*Höst/Vinterstövlar
*Minst 2 st klänningar/tunikor
*Underkläder
*Sminkväska
*Concealer, ögonskuggor, mascara

Inatt sov Alice som den prinsessan hon är. Var inne hos henne första gången 6.30 då hon pep "mamma" men hon sov när jag kom in i doften av en riktig bajsning, men jag hade inte hjärta att väcka henne när hon väl sover, tänkte att om det stör henen vaknar hon själv & hon sov till 7.40. Mkt skönt & inte ett dugg röd efter bajset *puh*!

Jag har fått igång min musikfunktion i mobilen (som jag iof nyss sagt upp) men har insett att jag får ladda ner 10 gratislåtar i månaden & att det var riktigt skoj & ett jäkla bra ljud i mobilen! & mitt PASS har kommit, vi ska ta en tur till flygplatsen när Alice vaknat för att hämta det.

Vi drog en repa på stan & en snabbis på Ica för att uppdatera fruktlådan i kylen. Km hem 11.30, slängde in "Karins lasagne" i micron åt Alice, hon stoppa i sig alltihop, äter sm en halv karl den där ungen =) Tänkte börja packningen sedan & ikväll är det promenad med grannfruarna igen!

& vågen visade -1kg i morse! NICE!

dagens meny:

Frukost: Smoothi på sojamjölk, hallon & linfrön, toppad med 1 msk granola
Lunch: WW lasagne, 2 rågrut med minilätta
Fika: smoothi på vaniljyoghurt & hallon
Kvällsmat: Stek falukorv 8med hög kötthalt) & 1 dl fullkornsmakaroner, broccoli & ärtor
Kvällsfika: clementin, kiwi & ½ grapefrukt + te

dagens motion:

25+60 min walk

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Fina grejjer du shoppat! Gud så kul med London, hoppas resan blir fabulous =) Och Grattis till -1kg! Kram

2009-10-13 @ 13:58:07
URL: http://baalance.blogspot.com
Postat av: Lottis

Heja heja! Neråt ska vågen visa :-) Själv måste jag nog börja röra lite mera på mig, om det ska bli nån fart på själva nedgången... Kan nog inte bara lita till springet på jobbet och bättre matvanor... =/

Förresten, mataffärerna häromkring måste vara tillkomna vid världens ände... Inte en jäkla en har en aning om vad Granola är... mycket märkligt. Så jag ska beställa från nätet istället, nyfiken på det ju... Ska bara få fingrarna ur och beställa... Men nu blir det annan matshopping. Ha en bra eftermiddag! Kram kram

2009-10-13 @ 13:58:49
URL: http://charlotte77s.blogg.se/
Postat av: Somris

Klart du måste vara extra fin när du ska åka till London och shoppa! Man får bättre service då! =)

KRAMIS och ha en underbar och skön resa.

(är på utbildning hela dagen imorgon så då hinner jag inte skriva och önska dig det!)

2009-10-13 @ 18:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0