Min lilla blåbula...

Här kommer en bild på min lilla blåbula - Alice alltså:



Här sitter hon & mumsar sin favorit lasagne till lunch & efteråt fick hon lite hallonkräm. Nu sover hon i sin vagn på altanen. Hon fick ny energi efte rlunchen & hade nog kunnat leka en stund till, men vid 13.00 klädde jag på henne & stoppa henen i vagnen. Försöker smygställa om henne till vintertid...

Idag har vi shoppat lite på ICA & sen åkte vi till Blomsterlandet & shoppa loss där:


 Så nu ska det bli fina utekrukor på trappen på framsidan & köket har jag redan fixat i ordning med en vit Cyklamen i svart kruka & brun/svart ljusstake! Ska nog förbarma mig över vardagsrumsbordet oxå idag eller imorgon...

Just nu har jag precis avslutat dagens lyxlunch:

9 bitars sushi!!!!


Kommentarer
Postat av: Lilla Mysan

Vad har ni för färg på er kökstapet?

Vi ska renovera köket, men jag har ingen aning om vilken färg man ska gå på.

2009-10-23 @ 18:19:07
URL: http://amali.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0