Mina Mål!

Har nu exakt 5,3kg kvar av mammavikten. De kilona räknar jag med att vara borta till årsskiftet. Vilket blir drygt 2kg i månaden som ska bort. Jag har tänkt fortsätta med GI-rivstart 2 veckor till (har då kört ca 6veckor totalt), sedan gå över till Nystart dvs lägga till mer frukt, nötter, mjölkprodukter & pyttelite LÅÅÅÅNGSAMMA kolhydrater. Kroppen känns som den behöver tiiiid på sig att tappa det sista. Dieten jag håller idag känns helt ok, det har tagit ca 4 veckor att landa, hitta rätt produkter, få in tänket, få magen att sköta sig, men nu känns det helt ok. Dieten funkar även utmärkt på jobbet, alla vet om det (ökar pressen att sköta sig) 2 till kör oxå GI men 1 fuskar lite om det bjuds fika & 1 har "ätardag" på fredagar när det är fredagsfika. Har NOLL sockersug, spotta till och med ut en bit 70% choklad häromdagen för jag tyckte det var för sött. Dieten innebär även att jag sparar ÄNNU mer pengar då jag inte köper en massa onyttigt, dyrt & onödigt. Men de pengarna tänkte jag bränna på kläder när jag nått 55kg!

Riktlinjer:

* Rivstart 2v till
* Därefter Nystart
* Vägning varje måndag
* 1 glas vin endast fre eller lör
* Promenader 2-4ggr/v eller 2 Joggingturer/v

Delmål & Mål

* 57kg = Nya Höst/vinterstövlar
* 55kg = Nya jeans
* 53kg = 5 nya Klädesplagg

Kommentarer
Postat av: Camilla

Heja heja!! Du kommer fixa det =) Vi har båda viktmål till årsskiftet, kommer vara najs när vi seglar in i 2010 med de uppnådda målen =) Kramis

2009-10-03 @ 18:01:21
URL: http://baalance.blogspot.com
Postat av: Ann

Kör hårt! Du fixar det säkert! En fråga, hur lång är du?

2009-10-03 @ 21:25:49
URL: http://osselovis.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

kan inte säga de nog...du är såååå duktig!!!!

önskar jag me ska få kraft ta tag i mina kilon..vill nog också ner 5 till...

ja vad jag tjatar om detta.skratt.



jobbigt me feber.mår hon bättre nu...



Låter som du o din syster är lite lika..att ni är tröstare....

riktiga klippor.

men glöm inte att få kraft själv me mitt i allt runt omkring.



måååånga kramar !!!!!

2009-10-04 @ 10:11:41
Postat av: Lottis

Jag har 1 kg kvar till mitt första delmål. 5 kg till andra, men det har jag inte bestämt mig för om jag ska nå än, eller om jag ska stanna på halva vägen... Beror på hur kroppen bestämmer sig för att se ut med mindre kilon... Jag räknar med att första delmålet ska vara nått till månadsskiftet, då åker vi till Ullared :-) Är målet nått ska jag köpa nya stövlar på SkoBoo :-) Lycka till med kilona! Kram kram

2009-10-04 @ 12:14:56
URL: http://charlotte77s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0