Mötestorsdag

Sov så hårt i natt att när klockan ringde 6.50 kände jag mig alldeles förvirrad & undrade var jag var. Men Alice hade vaknat av min klocka oxå så det var bara gå upp även om jag helst hade velat snooza iallafall en gång...

Dagen har varit fylld av möten, 2 timmar på ett boende på förmiddagen & 1+2 timmar på eftermiddagen, så jag känner mig lagom mör i hjärnan.

Inte blev dagen bättre av att jag fick veta att en tjej som gick i en parallell klass i högstadiet gått bort i cancer, hon lämnar kvar sin man & en 2 årig dotter, så hemskt tragiskt... R.I.P C.L

Grannen har avbokat kvällspromenaden för 3:e kvällen i rad denna veckan, hoppas på nästa vecka. Tänkte föröska mig på en walk med Alice imorgon förmiddag.

Alice var så söt vid gårdagens middag. Hade gjort Pasta med kasslersås, som även innehåller en skvätt vitt vin, Alice åt två fullastade tallrikar & varvade tuggorna med att säga "GOTT GOTT", så himla söt, känns som man inte kan få bättre betyg på en maträtt då!

Dagens meny:

Frukost: 2 rågrut, 1 kiwi, 1 clementin + te
Lunch: karins Lasagne
Fika: 2 clementiner
Kvällsmat: Köttfärsbiffar med feta & cayenne, 150g ris, fetaostsås & gröna ärtor
Kvällsfika: 2 rågrut med minilätta, 2 ballerina pepparkaka + te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0