Promenader & Packning

Igårkväll var jag & grannfrun ute på promenad. Den ena ( vi ska vara 3st)  hade inte tid men nu fick jag chansen att lära känna den andra lite mer. Hon är gravid i v.17-18 så det blev mycket sånt prat & lite mammaprat. & så skulle de ha "kärlekshelg" i Stockholm & vi till London så då blev det lite sånt prat. En timme går så fort!

Idag fortsatte jag i promenadernas tecken, gick till jobbet, gick till ett möte & gick hem därifrån så jag skrapade ihop 90 mins walk idag, skönt! Har rätat ut lite frågetecken kring en trippeldiagnosbrukare på ett möte med Psykosenheten & Habiliteringen. Så nu har jag lite mer kött på benen & lite mer draghjälp att kunna få rätsida på röran kring personen i fråga.

Alice & jag tog en tur till Bibblan & sen har jag packat & strukit. En kompis kom & hämtade gungstolen som hon ville ha & göra i ordning, hoppas den blir fin. Mannen far runt som en yr ehhh tupp & packar & stressar omkring.
& nu har jag skratta till Bonde söker fru. Känner på mig att det kommer bli härliga onsdagskvällar framöver!

Dagens meny:

Frukost: 2 rågrut med minilätta, 1 päron & te
Lunch: Falukorv & fullkornsmakaroner, ärtor & broccoli
Fika: 2 rågrut med minilätta, 1 clementin
Kvällsmat: Fullkornsspaggeti & köttfärsås
Kvällsfika: 2 kanelknäcke, 1 kiwi & ½ grape + te

Önskar er alla en trevlig helg! hoppas kunna mobilblogga från London men lovar inget!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas att ni får en helt UNDERBAR resa! Njut & ha det bäst =)

2009-10-14 @ 21:26:36
URL: http://baalance.blogspot.com
Postat av: svintoflickan

ååå tänk va kul att åka..

å att shopa!!



vilka söta små uggisar.



nu ska jag soooova.



kram

2009-10-14 @ 23:16:06
Postat av: Lottis

Trevligt att åka iväg... :-) Det ska bli skönt när vi oxå kommer iväg. Förresten, så får jag shoppa stövlar i Ullared :-) Första delmålet nått i morse :-D Sååå nöjd, känns mycket bra :-)

Ha det så gott i London! Kram kram

2009-10-16 @ 15:58:59
URL: http://charlotte77s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0