Svinis

Igårkväll trodde jag att jag var påväg att få Svinis. Ont i kroppen, ont i halsen, kändes som jag var påväg att bli rejält sjuk. Men det stannade av & under dagen har jag mest känt av lite i halsen & i ryggen. Ingen feber & bra med energi. Har en låsning lång ned i ryggen, misstänker en led till bäckenet. Min SG kollega skulle knäcka loss den idag men vi han inte med det, hoppas det blir gjort på onsdag för det gör ONT! Har sovit alldeles för hårt i fel ställning så min kropp gör allmänt ont. Känner mig allmänt på dåligt humör, blir irriterad för minsta lilla, misstänker starkt PMS.

Alice den lilla filuren hade fintat fröken idag. De försökte få henne att sova på madrass, men Alice hade bara legat & pratat & pratat. Efter 40 min hade fröken gett upp & lagt henne i vagnen & då hade hon såklart somnat på stört.

Imorgon har Alice & jag ledig dag, vi åker till mamma på förmiddagen & till en kompis med en son på eftermiddagen. Så idag fick jag hasta iväg efter middagen & veckohandla för både kyl & frys ekade tomt.

Dagens meny:

Frukost: 2 rågrut med minilätta, 1 clementin, 1 kiwi & te
Lunch: WW lasagne, 2 rågrut med minilätta
Fika: 2 rågrut med minilätta, 1 clementin
Kvällsmat: 150g fullkornsmakaroner, 100g köttbullar, ½ avocado
Kvällsfika: 2 skorpor med minilätta, ½ persimon & te

Motion: 60 min walk

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du mår bättre imorgon! Kram

2009-10-26 @ 20:57:06
URL: http://baalance.blogspot.com
Postat av: svintoflickan

Här har de stora feber o jag börjar me känna mej hängig men vet knappt om de är psykiskt eller fysiskt.skratt.

krya på dej!!!

kram

2009-10-26 @ 22:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0