Dä va sprutan!

Efter 12½h timmes ostörd sömn vaknade en helt ny & fräsch dotter. Utan feber!! Me like! Själv vaknade jag av mig själv 6.30 & vågade inte smyga upp för att gå på toa med risk för att väcka lillskrutt & kunde därmed heller inte somna om, så det blev läsning & småslummer fram tills hon vaknade med ett "PAPPA". Hihi hon börjar bli mer & mer pappig, tycker det är roligt! & lite skönt att hon kan nöja sig med pappa när han är hemma & inte hänga i benen på mig när man förösker hinna alla de 1000 saker per kväll som måste göras. men när det kommer till bokläsning där går han bort... Sketbort. Då är det mamma som ska läsa! Tro jag det när jag hör honom slöläsa, inte ändra tonläge & drömma sig bort i tvn mitt i en bok!

Idag jobbar mannen till 14. Alice & jag tänkte handla lördagsköttet på ICA (samt utnyttja några fördelaktiga rabatter) & sen tänkte vi väl inte göra så himla mycket mer. Får se om det blir vinkväll med jobbtjejerna idag. har inte hört något än iallafall så det får undersökas under dagen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Va roligt, hoppas det blir vinkväll =) Va fint med alla höslöv här på din sida =)

2009-09-26 @ 15:35:53
URL: http://baalance.blogspot.com
Postat av: svintoflickan

Hoppas ni får en fin lördag o att de gick bra å handla:-)

kram

2009-09-26 @ 17:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0