Sådär jah!

Då började morgonen med vinst på vågen. back till där jag slutade när min farbror dog. Så nu är det bara mera neråt som gäller! Tycker maten är god, amgen håller isg i form med Frukt & fibertärningar & jag känner mig mätt & nöjd. har även dragit in på ett mellanmål då jag känne rmig för mätt på eftermiddagarna för att äta något utan har övergått till en Chailatte på sojamjölk & kanel istället. Mums!!

Måndagen trippade igång med lite journalläsning, ett oväntat mail från mitt X, ett bra möte på ett boende. tillverkning av förslag på Dagscheman, lite telefonsamtal osv. Fick tag i en kvinna som jobbar med en av mina boende & som jag har stora bekymmer över hur mycket tid jag kan lägga på, så vi ska ha ett möte & diskutera & se vad hon som känner honom kan göra & vad som blir mitt ansvar gällande honom. Kändes bra.

Hämtade Alice som hade varit ute i skogen med dagis idag. & fröknarna hade komponerat ihop ett månadsbrev & skickat med Alice "hjälp" hon tycker ju att det är mycket spännande att sitta med vid datorn. Vi gick hem & åt mellis & öppnade posten. Hade fått TVÅ paket idag. har ju börjat prenumerera på Topp Hälsa & fick idag en liten parfym, en MP3 spelare OCH en GI-bok! Skitnajs! Alice var lika exalterad över paketen som jag "Oppa Oppa" hon tyckte jag skulle öppna =)

Sen har vi tagit en promenad. Stannade till på ICA för batterier till min nya MP3. Vidare hem och gjorden fullkornslasagne åt man & barn & en zuchinilasagane åt mig. Alice har börjta försöka klä på sig själv, vilket inte går så bra alltid & hon blir helt vansinning. Idag fick jag stänga om kläderna hon brukar hämta för hon var så ARG, bara skrek rakt ut & tårarna sprutade för att inte byxorna gick på. Snacka om att viljan är större än förmågan.

Ikväll ska mannen glo på fotboll så jag tänkte ta en data & tidningskväll, känns rätt nice faktiskt & imorgon är hela familjen hemma hela dagen. Vi tänkte åka & köpa lite plantor & fixa i trädgården! Hoppas på vackert höstväder imorgon!!


Mamma provar sin nya ihopknäppningbara filt & åker den "läskiga bilen" "atta atta biii biii" som Alice sa.

Dagens meny:

Frukost: äggröra & skinka ½ äpple
Lunch: Lax, fyllda champinjoner, sparris & sockerärtor
Fika: Chailatte
Kvällsmat: Zuchinilasagne (dvs urvattnad zuchini istället för plattor)
Kvällsfika: 50g nötter, ½ grapefrukt & chaite

Dagens motion:

50 min walk

Jenny: Det är min äldsta syster som la in plommon i sockerlag med vanilj & kanel om jag minns rätt, ska fråga henne & återkommer med receptet! =)

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

åå du är så duktig me vikten...

önskar jag hade den motivationen o orken.



vad söt hon är din lilla mamma:-)



nu ska man antingen gå ut eller göra tråkmåsten inne...



kram

2009-09-29 @ 11:40:43
Postat av: Camilla

Härligt med vinst på vågen =) Chailatte är himla gott! Kram

2009-09-29 @ 13:59:54
URL: http://baalance.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0