Transportsträckan...

...har denna dag känts som, inför morgondagens begravning.. Usch & fy...

Jobbdagen gick bra, är så jäkla effektiv att jag skulle kunna klämma in en heltid på en halvtid. Idag kallade en personal (manlig) mig för "Du är en ängel vet du det" , alltid trevligt att få höra! Alltid trevligt att med små medel kunna hjälpa. & eftersom jag är ledig imorgon så hade jag lite deadlines att hala iväg... Men det gick.

Hade gjort mig till & satt i linser. Denna ena fick jag ta ut vid lunch då en kollega påpekade att "jag såg irriterad ut i ögat" & sedan "MEN har du inte ögoninflammation" jag som bara tyckte att det var lite skav fick då veta att det var tjockt gult var i ögonvrårna, urk som sedan fortsatt rinna. Blev bättre då linsen åkte ur även om man känner sig halvblind & småsuddig.

Möte hela eftermiddagen. Syster & barnen följde med & hämta Alice på dagis. & sen var det full rulle. Alice var trött & hungrig. Så hon vräkte i sig 4 portioner pasta & köttbullar. Sysster var nöjd över Viktors 3 pastakruvar & 1 köttbulle =). Jag kände att jag behövde lufta tankarna så jag stack ut & sprang när barnen badade. & kom hem till överspeedad Alice osm for runt på bobbycar & hoppa i sängen när hennes kusin skulle nattas. Men strax efter 20 fick hon oxå krypa ner.

Tv har inte funkat på hela kvällen, Stadsnätet??? Så det blidde ingen IDOL idag. Nu ska jag krypa ner & läsa & ladda inför imorgon.


Kommentarer
Postat av: kråkmamman

Önskar er en fin begravning.



Du verkar vara duktig på ditt jobb. Det är en skön/behövlig bekräftelse när någon säger att man gjort något bra. Det borde alla ta efter och göra lite oftare.

Ha det fint idag du och sommartjejen.

/Kråkmamman

2009-09-18 @ 10:23:54
URL: http://alvajohanna.blogg.se/
Postat av: Camilla

*Kramar till dig & somris idag*

2009-09-18 @ 18:33:32
URL: http://baalance.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0