Undrar vad detta nya år har att erbjuda...

...blickar tillbaka på året som gått. Inser att jag klarade av 3 av mina 4 Nyålösften dvs: Klippa håret i en ny frisyr, börja träna (tycker jag har tränar betydligt mer 2009 än 2008, byggt klart huset & fixat till trädgården. Det enda som hänger öve mig kkvar på 2009 års Nyårslöftes lista är min vikt. men det tar jag som ENDA löfte i år. I år är det smalis år för Nhea!

Januari 2009

Alice tog sina första steg med BRIO vagnen. Jag började träna Step-Up. Mannes bror fyllde 25 år.
Mamma & jag gick på stan & lämnade in hennes vackra tavla för inramning. Den pryder nu mitt sovrum -forever.

Feruari 2009

I februari åkte vi till fjällen med mamma, pappa, äldsta syster med familj. Ett par jobbiga men härliga dagar i Lindvallen. Alice tar sina första stapplande steg i egen hand. Jag skakar rumpa på barbados-kväll.

Mars 2009


Jag kapade det blonda svallet & blev pageprydd brunett. Äntligen!
Alice börjar gå på allvar. 11 månader gammal.

April 2009

Alice fyller 1 år, jag blir 29 år...


Vi firar påsken med att gå på bröllop på Västkusten.

Maj 2009



Vi fixar i trädgården, rullar gräs & går på 40-talsfest i 80talskläder

Juni 2009


Vi har en underbar semester i Hunnebostrand. Mamma bryter fotleden, men semesterkänslan raseras inte totalt ändå, bara lite...

Juli 2009



Mammas brutna fotled bland barnbarnen. jag börjar jogga -lixom Me? Yes sir! Totalt 10 mil under 2009!

Augusti 2009:


Jag njuter av mina sista dagar som helt mammaledig. Alice skolas in på dagis och 31 augusti börjar jag jobba 50%. mamma får PA:

September 2009



Alice blir biten i näsan. En bloggläsare tar åt sig av mina ord kring detta så pass mycket att hon slutar att läsa! En fullträff med andra ord =) Vi fixar i trädgården, gräver och planterar rabatter, bygger Friggeboden klart...

November 2009:



Jobb, jobb, jobb. Vi bakar på lediga dagar. Det strular till sig på mitt jobb angående en lovad tjänst. & jag är allmänt sur & trött.

December 2009:

Vi äter julbord, går på 30 års fest.

Ser sötaste luciatåget. Får gå på en spännande intervju, får en fasttjänst på mitt nuvarande jobb. & trots bristen på julkänslan så firar vi jul här hemma! & Nyår med underbara vänner & barn!




Kommentarer
Postat av: Zeb

Vilket år! Tog några sekunder innan jag förstod att det var 80-talsfesten du klätt upp dig för. Tänkte: "Nhea som brukar ha så bra smak...." :-)



Gott Nytt År!



Kram!

2010-01-02 @ 09:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0