Vi har vatten!

Camilla: Har sett den förut & är fast för Frank Wagner a´la Joel Kinnaman! Hävdar bestämt att vissa personer "ser bra ut" andra kan vara "snygga" & ytterst få kan vara "sexiga" Joel är av den sista kategorin, inte dundersnygg men förbannat sexig och CHARMIG!!!! me like!

mammaveronica: Typiskt, hoppas det blir bra till nästa år då... rekomenderar värmekabel, kanske kan funka i diskmaskinsslangen oxå???

Somris: barnvänligt och GOTT lixom dagen middag (se nedan)! Nästan lika smarrigt som en bild av Joel, plötsligt är han överallt:

Joel Kinnaman gestaltar JW i ”Snabba cash” som har premiär pJoel som JW.

Mer av hunk Joel Kinnaman.... Tvingar mina kollegor att gå på bio när Snabba Cash kommer till stan...

Idag har de ångat bort proppen och lagt dit en värmekabel! Så lovely att komma hem och kunna spola i alla kranar, spola normalt på toan, proppa en diskmaskin och en tvättmaskin full och bara trycka på en knapp OCH ta en lång och härlig dusch!

En bra dag på jobbet, lagom att göra. Trevliga kollegor OCH ett asgarv som slutade i skratt-tårar... Vi har ju som sagt fått arbetskläder, vi har haft arbetskläder förut i form av oformliga jeans & en asful jeansväst som jag vägrat ta på mig. Vid lunchen en dag förra veckan satt min kollega och sa "jag är så glad att vi har fått arbetskläder som det syns att de är arbetskläder, förut när man hade jeansen så såg man ju bara ut som en NÖRD och det syntes inte ens att man hade arbetskläder, folk TRODDE ju att man såg ut sådär" asgarv. Bredvid sitter en kollega som nästintill sover i sina oformliga jeans... Ups! Idag återberättade vi det hela för vår andra kollega vi delar rum med, med start att kollegan sa "Jag gjorde ju bort min så in i helvete förra veckan"...

Alice tar sig nu veckans första bad "Bada sälv" säger hon, pappan får kanske krypa ner efter en kvart eller så OM han har tur.

Dagens meny:

Frukost: rågbröd med leverpastej & gurka, 1 kiwi
Lunch: Kycklingkorv, Curryris & 1 apelsin
Fika: päron & passionsfrukt
Kvällmat: Grönsakspytt  med ägg & sås
Kvällsfika: 2 rågrut med minilätt, leverpastej & gurka & te

= ca 1300kcal

Grönsakspytt 4-6 personer:

800g potatis
300g morot
300g palsternacka
1 lök
2-4msk flytande margarin

Skala grönsakerna och tärna fint. Stek i stekpanna så det får en smula färg. Lägg på lock och låt stå i ca 5-10min, sätt in i ugnen på 200 grader i ca 10 min. Servera med stek ägg &:

1 dl creme fraiche
1 msk flytande honung
1msk valfri senap


Jag har blivit sugen på leverpastej helt plötsligt, jag som inte ens tycker om leverpastej, har väl järnbrist eller nåt, det går nog över snart. jag är ju ostens drottning i vanlig fall =)!

Dagens motion:

30 min promenad
Dagens




Kommentarer
Postat av: Camilla

Håller med dig, finns inte många av kategorin "sexiga" på denna planet (som man sett so far av) men de som finns är eyecandy =).

2010-01-12 @ 20:14:49
URL: http://baalance.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0